+ حالا که هیچ کاری نکردیم، اگه کورونا بیاد چیکار کنیم؟
+ حالا که هیچ کاری نکردیم، اگه کورونا بیاد چیکار کنیم؟
- خونسردیت رو حفظ میکنی، میگی من خودم جمعه صبح فهمیدم، اوکی؟!
- خونسردیت رو حفظ میکنی، میگی من خودم جمعه صبح فهمیدم، اوکی؟!
- ۷.۷k
- ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط