‏+ حالا که هیچ کاری نکردیم، اگه کورونا بیاد چیکار کنیم؟

‏+ حالا که هیچ کاری نکردیم، اگه کورونا بیاد چیکار کنیم؟

- خونسردیت رو حفظ میکنی، میگی من خودم جمعه صبح فهمیدم، اوکی؟!
دیدگاه ها (۲)

آماده باش دولت و وزارت بهداشت، برای مقابله با ویروس کورونا!

تپه نریده نذاشتن توی صنعت خودرو

امممم اگه تا جمعه منو صد تایی کنید خودم رو بیشتر باهاتون آشن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط