به هرکی بگم ۳۱ سالشه کتکم میزنه🦦

به هرکی بگم ۳۱ سالشه کتکم میزنه🦦
دیدگاه ها (۸)

خواستم بگم اکسو گروهی هست که یکی از اعضاش فقط یکسال بعد دبیو...

اصلا و ابدا🦦

بک نیومده مومنت چانبک اوردهههههه🥹🥹چانبک همراه فرزند خودشون ا...

به کی بگم این مرد ۳۳ سالشه..🙁😂🎀✨

هرکی میبینه درجا کراش میزنه به من چه 😑🤣

هرکی بیداره بگه میخوام یه چیزی بگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط