گاهی اوقات هم باید گفت :
گاهی اوقات هم باید گفت :
سکوت میکنم تا خدا سخن گوید..
رها میکنم تا خدا هدایت کند..
دست برمیدارم تا خدا دست به کار شود.
و فقط به او میسپارم تا آرام شوم...
سکوت میکنم تا خدا سخن گوید..
رها میکنم تا خدا هدایت کند..
دست برمیدارم تا خدا دست به کار شود.
و فقط به او میسپارم تا آرام شوم...
- ۲.۴k
- ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط