بعضی جاها تقصیر خودمون بود

بعضی جاها تقصیر خودمون بود
به هر کسی بال وپر دادیم
هر جوجه خروسی، فکر کرد عقابه
دیدگاه ها (۰)

#دریا_دریا_دریا

#خدا

#استوری

#دلنوشته

سونا عشقم(:خیلی دوست دارم تولدت مبارک باشه . ایشالا همیشه شا...

دیروز پزشکیان گفت که «از نفت خودمون به سپاه دادیم برای موشک‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط