تو در قلب منی چه بخواهی چه نخواهی,,البته حق نداری که نخو
تو در قلب منی چه بخواهی چه نخواهی,,البته حق نداری که نخواهی..مگر میشود مرا اینگونه که در قلب خود جا داده ای..دلم برای طپش های قلبت تنگ شده..از همین جا هم میشنوم صدای قلبت را چون به گوش جان سپردمش
- ۱.۲k
- ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط