من به قسمت اعتقادی ندارم....

من به قسمت اعتقادی ندارم....
دیدگاه ها (۲)

دختر ینی فرشته مراقبش باشین!!!!

من که به این چرتو پرتا اعتقادی ندارم چون اتفاق برام نیفتاده

(فقط یه پُست طنزه، قصد بی‌احترامی به هیچ باور و اعتقادی ندار...

هیچ اعتقادی به عشق ندارم🙂‍↕️🪐⠀⢀⠤⠤⢄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠤⠒⠒⢤⠀⠏⠀⠀⠀⠈⠳⡄⠀⠀⡠⠚⠁⠀...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط