شیوا اگه تا دو شنبه نیای دیگه بات قهر میکنم.

شیوا اگه تا دو شنبه نیای دیگه بات قهر میکنم.
دیدگاه ها (۳)

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

ابجی شیوا ترو خدا برگرد.نرو

این شیوا.

- دیگه نگین از شنبه شرو میکنم

من اگه مردم نکنه نیای نکنه نیای😭😭یا ابا عبدالله🖤🖤🖤

اگه تو نیای مردم..... 🫠💜✧༺♥༻✧✧༺♥༻✧✧༺♥༻✧#vbina #BTS #ARMY #Na...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط