منم و یک حسرت دیرین و یاد های که از یاد رفته ام و بوسه ها
منم و یک حسرت دیرین و یاد های که از یاد رفته ام و بوسه هایی که بر باد داده ام
کاش بــــــاد کمی مهربان باشد و در دل و جهت چشم و لبهای من بوزد.
/ سعید
کاش بــــــاد کمی مهربان باشد و در دل و جهت چشم و لبهای من بوزد.
/ سعید
- ۶۳۷
- ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط