خداییش خسته شدم بس خونه موندم 😂 😂

خداییش خسته شدم بس خونه موندم 😂 😂
دیدگاه ها (۴۸)

😂 😂 😂

ووی این عزیزمنه پسردوستم 😍 😍 😍 😍 چشم بدازش دور😍 😍

😂 😂 😂

مانده‌ام بینِ هزآرآن رفتن‌هآی بدونِ بآزگشت...بآید خودم رآ به...

اقا ان نزنیدمن پارت بعدو میزارم خسته شدم از بس کم حمایت شدمب...

Bmw

خودم خسته شدم از بس پستام رفت اکسپلور 🛐😭😝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط