#مداد

دیدگاه ها (۱)

#تصویر.سازی

#رنگ.روغن

#ماژیک

#ابرنگ

با مداد کشیدم با مداد شمعی رنگش کردمیعنی هیچ بارونی، هیچ تار...

ولی زیبایی مداد🛐🦋

نقاشی با مداد رنگییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط