می جویمت ، به نام و نشانی که نیستی!
می جویمت ، به نام و نشانی که نیستی!
دیرآشنای من ، تو همانی که نیستی!
نزدیکتر ز تو به توام، این عجب که تو
دور از منی و خویش ندانی که نیستی!
#Behrooz66
دیرآشنای من ، تو همانی که نیستی!
نزدیکتر ز تو به توام، این عجب که تو
دور از منی و خویش ندانی که نیستی!
#Behrooz66
- ۱.۵k
- ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط