بابک جهانبخش امشب کلا می خندید من که جلو تلویزیو ملدم شما
بابک جهانبخش امشب کلا می خندید من که جلو تلویزیو ملدم شما رو نمی دونم
عالیییییی بود عالیییییی
هر کی با حرفام موافقه لایک هر کی ام موافق نیست کامنت
این اولین پستمه که دوست دارم هیچ کامنتی نداشته باشه
عالیییییی بود عالیییییی
هر کی با حرفام موافقه لایک هر کی ام موافق نیست کامنت
این اولین پستمه که دوست دارم هیچ کامنتی نداشته باشه
- ۶۶۹
- ۰۲ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط