+دیگه بهم اهمیت نمیده
+دیگه بهم اهمیت نمیده
_چرا??
+آخه دیگه اصلا بودونبودم براش مهم نی
_چرا??
+چون فکر کنم دیگه دوستم نداره
_مگه از اول داشت??
+نههههه:-)
_چرا??
+آخه دیگه اصلا بودونبودم براش مهم نی
_چرا??
+چون فکر کنم دیگه دوستم نداره
_مگه از اول داشت??
+نههههه:-)
- ۳.۱k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط