هـَمــه بـدهے هایـــَم را هــَم کـِـه صــآفــ کـُـنـم

هـَمــه بـدهے هایـــَم را هــَم کـِـه صــآفــ کـُـنـم
بــه ” دل خــود ” مــدیـون مےمــآنم…
بــرای تمـام
“دلــم مےخواســـت” هاے
بے جواب مــانـده اش !!
دیدگاه ها (۱۳۷)

نـغـمـہ ツ

هرجا قلبی مهربان درحال تپیدن است,آنجا بهشتی درحال روییدن است...

زندگی ساز دل است تو نوازنده ی این سازی و بس ...تو اگر شاد زن...

yummy ◐︿◑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط