«ترجمه»
«ترجمه»
لحظه ها
با نگاه به این عکس، اشک در چشمانم حلقه زد. نمیتوانستم جلوی ناراحتیهای فروخوردهام را بگیرم، نمیدانستم از کجا شروع کنم. فکر میکردم خودم را تغییر دادهام، که همه ما قویتر شدهایم، و دیگر هیچ تهمتی نمیتواند مرا تحت تأثیر قرار دهد. اما با این حال، آخر شب، ویدیوی شما را تنها پیدا کردم و دیدن لبخند گذشتهتان اشک به چشمانم آورد. عاشق تماشای خندههای بیحد و حصر، درخشان و پرشور شما بودم. آنها نمیدانند که شما چقدر خوب هستید، چقدر در حالت آفلاین گرم و با ملاحظه هستید، چقدر سخت مهارتهای بازیگری و دیالوگ خود را با وجود نداشتن آموزش رسمی تقویت کردهاید، چقدر پیشرفت کردهاید، یا چقدر سختی و سوءاستفاده را تحمل کردهاید تا از یک شروع فروتنانه به یک بازیگر درجه یک تبدیل شوید... شاید آنها بدانند، اما از شما محتاط هستند، از برتری شما، از جاهطلبی شما، از توانایی شما در پیشبرد درامها و جذب سرمایهگذاری. آنها بیش از حد میترسند، از اینکه توجه و منابع زیادی را دزدیده باشید، میترسند. به نظر میرسد که بدنام کردن شما و پایین کشیدن شما از جایگاهتان سریعترین راه برای به دست آوردن منابع است. من منطق را درک میکنم، اما دیدن صفحه پر از نظرات منفی در طول پخش زنده هنوز هم مرا عصبانی و ناراحت میکند. چطور میتوانید وانمود کنید که آن را نمیبینید و همچنان میخندید، شوخی میکنید و مو لی را تبلیغ میکنید؟ در طول پخش زنده، قدرت شما، پاسخها و شوخیهای بینقص و شوخطبعانه شما و سبک سرزنده و جذاب شما را دیدم. اما نمیخواهم همیشه اینقدر قوی باشید، زیرا شما برای رنج کشیدن یا تقویت اراده خود به دنیا نیامدهاید. من فقط میخواهم که شما خوشحال باشید و از هر روزی که عاشق بازیگری هستید لذت ببرید. من خیلی عصبانی هستم! چرا رونگمائو نمیتواند قویتر باشد؟ چرا نمیتواند نظرات منفی را از خود دور نگه دارد؟ چرا او باید آن را در طول پخش زنده میدید...؟ من میدانم که همه تمام تلاش خود را کردند و با صدها میلیون نفری که در نظرات منفی سرمایهگذاری شده بود، مبارزه کردند. رونگمائو قبلاً کار بزرگی انجام داده است.
بستن
#بایلو
#طرفدارها
لحظه ها
با نگاه به این عکس، اشک در چشمانم حلقه زد. نمیتوانستم جلوی ناراحتیهای فروخوردهام را بگیرم، نمیدانستم از کجا شروع کنم. فکر میکردم خودم را تغییر دادهام، که همه ما قویتر شدهایم، و دیگر هیچ تهمتی نمیتواند مرا تحت تأثیر قرار دهد. اما با این حال، آخر شب، ویدیوی شما را تنها پیدا کردم و دیدن لبخند گذشتهتان اشک به چشمانم آورد. عاشق تماشای خندههای بیحد و حصر، درخشان و پرشور شما بودم. آنها نمیدانند که شما چقدر خوب هستید، چقدر در حالت آفلاین گرم و با ملاحظه هستید، چقدر سخت مهارتهای بازیگری و دیالوگ خود را با وجود نداشتن آموزش رسمی تقویت کردهاید، چقدر پیشرفت کردهاید، یا چقدر سختی و سوءاستفاده را تحمل کردهاید تا از یک شروع فروتنانه به یک بازیگر درجه یک تبدیل شوید... شاید آنها بدانند، اما از شما محتاط هستند، از برتری شما، از جاهطلبی شما، از توانایی شما در پیشبرد درامها و جذب سرمایهگذاری. آنها بیش از حد میترسند، از اینکه توجه و منابع زیادی را دزدیده باشید، میترسند. به نظر میرسد که بدنام کردن شما و پایین کشیدن شما از جایگاهتان سریعترین راه برای به دست آوردن منابع است. من منطق را درک میکنم، اما دیدن صفحه پر از نظرات منفی در طول پخش زنده هنوز هم مرا عصبانی و ناراحت میکند. چطور میتوانید وانمود کنید که آن را نمیبینید و همچنان میخندید، شوخی میکنید و مو لی را تبلیغ میکنید؟ در طول پخش زنده، قدرت شما، پاسخها و شوخیهای بینقص و شوخطبعانه شما و سبک سرزنده و جذاب شما را دیدم. اما نمیخواهم همیشه اینقدر قوی باشید، زیرا شما برای رنج کشیدن یا تقویت اراده خود به دنیا نیامدهاید. من فقط میخواهم که شما خوشحال باشید و از هر روزی که عاشق بازیگری هستید لذت ببرید. من خیلی عصبانی هستم! چرا رونگمائو نمیتواند قویتر باشد؟ چرا نمیتواند نظرات منفی را از خود دور نگه دارد؟ چرا او باید آن را در طول پخش زنده میدید...؟ من میدانم که همه تمام تلاش خود را کردند و با صدها میلیون نفری که در نظرات منفی سرمایهگذاری شده بود، مبارزه کردند. رونگمائو قبلاً کار بزرگی انجام داده است.
بستن
#بایلو
#طرفدارها
- ۱۹۸
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط