طنز و سرگرمی atieh76 8077171

دیدگاه ها (۲)

من یـــه دختــرم. . .دخترانه نــازمیکنم و دخترانه حسادت میکن...

مـَن خِیـــــْلے وَقْتِه کِه نَدْیْدَمْ کسے نِگَـــــرْآنَمْ...

:(

طنز

#طنز😅#amd_msn11

#طنز #amd_msn11

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط