چقد تباه اید عاخه :||

چقد تباه اید عاخه :||
دیدگاه ها (۵)

بی خیاله تو و دوست داشتنت بی خیاله من و حاله بدم...

چش آبیع کی بودم من؟😓 👐

دیگه کار از جفت شدنه ساعت و این کصشرا گذشت الان مد قرینه ست😂...

عالی بود😂 😂 😂 😂 😂 😂

- عاخه پدر من

-افسانه ای تباه به اسم زندگی"🖤🕊"‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط