خوشی با خوبی فرق دارد؛
خوشی با خوبی فرق دارد؛
به خاطر خوبی ها ؛
از خیلی خوشی ها ؛
باید گذشت...
به خاطر خوبی ها ؛
از خیلی خوشی ها ؛
باید گذشت...
- ۵۷۲
- ۱۴ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط