♩♥ ♪♡♫✿♬❀ دوباره منو شب و بیداری و فکر توئه لعنتی تا دم د

♩♥ ♪♡♫✿♬❀ دوباره منو شب و بیداری و فکر توئه لعنتی تا دم دمای صبح
دوباره پاکت خالی و یه ذهن خیالاتی که چی سرم میاد اخه بعد تو
دوباره صدای گریه هام تو کل خونه میپیچه تو نمیبینی حالم بده خب
تو سرت گرمه یه جایی و ازت نیست صدایی منم و این همه بغض
دیگه هر شب و مست و خرابم تو هم که نمیگیری سراغم و
منم که همش حبس تو اتاقم نشستم که بگیری شمارم و وای
بهم بگی الو ؛ الو برگرد تو رو همین جوری که هستی میخوامت
دیگه لازم نیست عوض شی حتی از این بد ترم شی
میخواااااااامـــــــــــــــــت..♩♥ ♪♡♫✿♬❀
دیدگاه ها (۱)

-___-

نفسن...*__*

*__*عخشممممممممیهویییی^___^

من و عشقممممممم شما و همهههه^_^یهوییی^_^

╭╌┄ Illegal marriage┄┉✿┉┄ ۹۰ ایزابلا ی...

my exp.15شب، وقتی ا.ت از شرکت بیرون آمد، هوا سردتر از حد معم...

پارت بیست و ششم (زخم‌هام هنوز بیدارن) ویو نویسنده اتاق خیل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط