#سوسک 😢

#سوسک 😢
اینم ی نوعشه
دیدگاه ها (۹)

با هیاهوی سکوت هر شبم تلخی نکنبا من و تنهاییِ شیرین و تکراری...

کلمه«نمیخورم»واسه مامان بزرگ ها از صدتا فحش بدتره . 😄 😄

🗣:سوسک داره گولابی میخورهمن:گولابی داره سوسک میخوره

سوسک اندوهگین

گل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط