بچه ها خیلیاتون توی پیوی پیام دادید و گویا ارمیتا جون از
بچه ها خیلیاتون توی پیوی پیام دادید و گویا ارمیتا جون از ویسگون رفته و.......
خلاصه که دوستی و فعالیتمون تا اینجا بود و از این به بعد باید ازش خداحافظی کرد
دلم برات تنگ میشه ارمیتا جونم😢😢😓😓😓😪😪😪
خلاصه که دوستی و فعالیتمون تا اینجا بود و از این به بعد باید ازش خداحافظی کرد
دلم برات تنگ میشه ارمیتا جونم😢😢😓😓😓😪😪😪
- ۱۶۶
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط