*پرسید به خاطر کی زنده هستی? با این که دلم میخواست با تما
*پرسید به خاطر کی زنده هستی? با این که دلم میخواست با تمام وجود داد برنم بخاطر تو, بهش گفتم به خاطر هیچ کس* پرسید پس به خاطر چی زنده هستی? با این که دلم فریاد میزد که به خاطر تو ,بایک بغض غمگین گفتم به خاطر هیچ چیز*** ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی ? در حالی که اشک تو چشماش جمع شده بود , گفت:به خاطر کسی که به خاطر هیچ چیز زنده است ***
- ۲.۲k
- ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط