در سیاهیِ مویت،

در سیاهیِ مویت،
غرق می‌شوم هر دم،
به دنبالِ ستاره‌ای،
در آسمانِ شبنم.
╰➢Ꮺ #jimin
دیدگاه ها (۳)

زمین هم نشدیم__😭🤧💔╰➢Ꮺ #jimin

کاش‌می‌شد‌زمانو‌تو‌بعضی‌لحظه‌ها‌نگه‌داشت...╰➢Ꮺ #jimin

اگه‌قلبم‌شب‌بود،‌‌تو‌بودی‌ماه.️╰➢Ꮺ #jimin

'ماه اگر روی زمین بود بی شک تو میشد' ️╰➢Ꮺ #jimin

غرق نگاهت می شوم هی..... 🫠

🌱🍒می نشینم امشبم در خلوت شبهای توباحضورت تا سحر من غرق رویا ...

Don’t scare of darknessWhen night vones i will be your moonا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط