‏من از اون روزی می‌ترسم که وقتی می‌ریم شمال، برای شنا کرد

‏من از اون روزی می‌ترسم که وقتی می‌ریم شمال، برای شنا کردن تو دریای خزر ، نیازمند صدور ویزا از سفارت ترکمنستان یا آذربایجان باشیم
دیدگاه ها (۲)

نقشه‌ی تقسیم بستر خزر منتشر شدقزاقستان: حدود ۳۰% ترکمنستان: ...

ایران هم گذاشتن تو دیوار برای فروش

PT/4      ات مهربون: مامان و بابا کار دارن باید برن تو با دا...

Bluelock scenario p.t 3

my shy boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط