خدایی فازمون با همه فرق میکنه...

خدایی فازمون با همه فرق میکنه...
دیدگاه ها (۱)

ووشششششششششششششش

خخخخخخخخ قیافه ی دی او رووووووووو

از خشم خداوند بهراسید ....

یهت ... بابل تی ...زندگی مکنه ... عرررررررررررررر

- فازمون چیبود خداوکیلی

ساعتاشونم فرق میکنه 😅😅

فرق میکنه نرسی یا نزارن برسی!ꔷ͜ꔷ‌‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط