دیگر چیزی نمیخواهم...

دیگر چیزی نمیخواهم...

آغوش تو باشد و ..
شــــــانه های تو...
به دنیـــــــــــا میگویم خداحافظ...
دنیای منی تـــــــو
دیدگاه ها (۵)

ﺧـــــــــﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺁﺳﻤـــــــــــــــﺎﻥ !!"ﺑﻐﻀﺖ " ﮐﻪ ﻣﯽ ﺷﮑ...

.

.

.

تو دنیای منی🥹🩵#نیکا#نیکا_فلاحی

آخه تو دنیای منی#بی_عاطفه

دخمل قشنگم تو دنیای منی 😘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط