مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بچه ها امروز دازای بهم زنگ زد گفت بیا خودکشی دو نفره😂

بچه ها امروز دازای بهم زنگ زد گفت بیا خودکشی دو نفره😂
دیدگاه ها (۱۸)

شعری ساخت خودم تقدیم به همه اوتاکو ها:)

بازم از ویترین خودم🙂

من وقتی مایکی رو می بینم😂

خیلی بهش می خوره😂

بچه ها راه حل خودکشی دارین بهم بگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط