وقتی یکی فقد ۲ تا قسمت انیمه (مثلا دیابولیک) دیده بـ خودش
وقتی یکی فقد ۲ تا قسمت انیمه (مثلا دیابولیک) دیده بـ خودش میگه اوتاکو😐 تازه بـ اوتاکو های اطرافشم پُز میده😑
همون یکی:کیور مارین😌
اوتاکو های اطراف:کیور سان شاین😓 😓 😓 کیور بلوسوم😐 😐 😐
همون یکی:کیور مارین😌
اوتاکو های اطراف:کیور سان شاین😓 😓 😓 کیور بلوسوم😐 😐 😐
- ۲.۲k
- ۰۹ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط