اخی...سلامتی تنها کسی که صفت "مرد" فقطه فقط بخودش برازندس

اخی...سلامتی تنها کسی که صفت "مرد" فقطه فقط بخودش برازندس...."پدر"
دیدگاه ها (۱)

وااااااااقعا...

آخ...

خرررررره...

بهشت...

اخی زینبم مرد😔

اخی اتفاق بدی که برای لیسا افتاد تو روز تولدش پدر بزرگش فت ک...

#ایران #پدر #خانواده #مادر #عشق #مرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط