گناه من چیه که نت ها وصل نشدن چرا منو آنفالو میکنین 😾 😦 😢

گناه من چیه که نت ها وصل نشدن چرا منو آنفالو میکنین 😾 😦 😢 😓
دیدگاه ها (۲۵)

😂 😂 😂 😂

تمام 👍 👌

👌 😏

بله اینجوریاست 😌 😌

حالا که نت ها وصل شده نظرتون چیه تنهاتون بزارم برم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط