جیییغ دلتون نخواد بتون نمیدم

جیییغ دلتون نخواد بتون نمیدم
هههه
دیدگاه ها (۱۱۳)

لبخند زدم دستانم را گرفت اما تو خواب ....):

یکی ی کلن معرفی کنهگوناه دارم خو....

خییلی خوشمل شده مگه نه :) چرا زوم کردم اینقدر بد در اومد عهه...

همین الان یهویی مسقاطی 😋✌🏼اصلا دلتون نخواد🤣🤣 خواهشاً تودلتون...

حلوا خودم پز دلتون نخواد واقعاا البته مال خیلی وقت پیش 😅

دلتون نخواد😁😋یادم هست که لایک نمی‌کنید ها 🤕😢😡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط