آدم باید همیشه یه نفر

آدم باید همیشه یه نفر
تو زندگیش داشته باشه
که غم دنیا کنار اون هیچی نباشه😊 🍃
دیدگاه ها (۱)

خدا من و تورو داده به هم👫 خدا میدونه من عاشقتم💓

💖 تا دیروز …هرچه می نوشتم عاشقانه بود !از امروز …هرچه بنویسم...

@wsvehx12c اون که باشه ادم غم نداره تویی! 🥹

همیشه تو زندگیم اون ادم دو شخصیتی بودم که یه روز نیما و یه ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط