چه غلتا!!!!.

چه غلتا!!!!.
چشمم روشن!!!!!!
دیدگاه ها (۴)

پسر کره ایا هم خوشگلنا؟

چه طوره؟!

.................چیزی واسه گفتن مونده؟ نه مونده جون من؟

بگی دوست دارم .نگی خری.

چشمم روشن۷۰۰ تایی شدم کهههههبشکنه دست اونی که گزارشم کردهههه...

عوا چشمم روشن اوسی جدید😱بدبخت اسم نداره یه ایده بدید-

به به

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط