مَن اِنقَدی خوب تَظاهُر میکُنَم کِ بَلَدَم تو یِع لحظع بخ

مَن اِنقَدی خوب تَظاهُر میکُنَم کِ بَلَدَم تو یِع لحظع بخَندَم ُ بِمیرَم
دیدگاه ها (۳)

هیچی ب جز خودت مهم نیس بیخیال

میدونستی سخت میگذره وقتی قلب تو با قلب اون میزنه :) ♡

+ آنـلاینـع...– خـآع بـاشـه...+ لعنتـی دارع بـا کی حـرف میـز...

عاشقانه های شبنم

بخندم یا بخندم..🤣🤣🤣*آممم هم خنده داره هم گریه داررر بچه هااا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط