خودم قبول دارم کهنه شدم ،
خودم قبول دارم کهنه شدم ،
انقدر کهنه ک میشود
روی گردو خاکم یادگاری نوشت !
خیالی نیست ...
بنویس و بـــــــرو ...
انقدر کهنه ک میشود
روی گردو خاکم یادگاری نوشت !
خیالی نیست ...
بنویس و بـــــــرو ...
- ۱.۵k
- ۲۰ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط