بسی سم و حق از ناروتو😂😂

بسی سم و حق از ناروتو😂😂
دیدگاه ها (۱۲)

من سره این قسمت جان به جان آفریدم😂😂😂

اولی من یه بار استفاده کردم دو ساعت صدا زنیتسو پخش میشد( چون...

دروغ چرا گشادیم میشد یکی یکی بزارم

آی یکی از کارکترهای مورد علاقمه💜

ناروتو× گربه = سم

سم ناروتو😂😂 اخریش😂

سمم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط