ای ربوده دلم به رعنایی
این چه لطف است و این چه زیبایی؟
دیدگاه ها (۱)

‌"روزمرگی"‌ات بودم کاش..دچارم میشدی ...

‌رصد کردم دلش را دوش از بامبه هر جا سر زد و الا دل من

‌‏أتیٰ و گأنه روحاً لروحیآمد و انگار نفسی برای روحم

‌ما فراموش نمی‌کنیم،بلکه چیزی خالی در ما آرام می‌گیرد.

جانا دلم ربوده ای غریبانه🥲❤️‍🩹‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌ 💕💫💕

چه شعر و آهنگ زیباییخیلی به دلم نشست هم با معنا هم حماسه ایا...

⁨ای راهب کلیسادیگر نزن به ناقوسعیسی بن مریم آمدصحن نجف به پا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط