اقای ظریف این تهمت ها عادیه.چه باید کرد.؟

اقای ظریف این تهمت ها عادیه.چه باید کرد.؟
دیدگاه ها (۴)

ﻓﺎﺻﻠﻪ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﺍﻧﻘﻼﺏ، ﺍﺯ ﺑﻤﺐ ﺍﺗﻢ ﻫﻢﺧﻄﺮﻧﺎﮎﺗﺮ ﺍﺳﺖ

سید جان همچنان منتظرتیم تا ثبت نامی برای انتخابات خبرگان رهب...

تازه میخواد شروع کنه!!!رجانیوزاظهارات مضحک زاکانیزاکانی: بای...

همه رفتار های ماست که اینگونه با ما رفتار میکنن.

این عادیه دیگه😎😩

سم ؟ نه بابا این یه ادیت عادیه 🧘🏻‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط