طُ ی‍ِ فرشته اے تو لباس انسان^^👼 ✨

طُ ی‍ِ فرشته اے تو لباس انسان^^👼 ✨
دیدگاه ها (۴)

خَندم کِه هیچ نِگاهامم واسَت فُحشِ بیبی😹 🌹

بِخُدا قَسَم نِمیشِه کِسیو باچَنگُ دَندون نِگَه داشت شَرطِ م...

#حقیقت👽 👅 «ﻓــﺮﻕ ﺩﺧـﺘﺮﺍ ﺑﺎ ﭘــﺴﺮﺍ 😎 ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑـــﺎ ﻣـــﻮﺯ ﺧــﺎﻟ...

-همه‌ی آدما یه طرفتوعَم همون طرف 😹 ^^

شیطونو تو لباس فرشته دیدم🫳🏻🖤

@tinaggtپس تو ی فرشته ای

فرشته در قالب انسان :🛐🥹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط