هیچوقت برای تجربه کردن و یادگیری دیر نیست .

هیچوقت برای تجربه کردن و یادگیری دیر نیست .
جوانی کنید
حتی اگر 70 سال سن دارید .
دیدگاه ها (۲)

تولدم مبارک نیست ....

:-\

اطلاعیه کاباره ها در ماه محرم

بامش که نه ولی برفش از همه بیشتر است.

هیچوقت دیگه این سن تجربه نمی کنید

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای همه رده های سنی

آنچه ما تجربه کردیم!برای سن ما سنگین بود:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط