بخاطر تمام

بخاطر تمام
صمیمیت های بی جایی که
با انسان های بیجا داشتم
از خودم معذرت میخوام
دیدگاه ها (۱)

هرکس یه جوری دارهسعی میکنه فراموش کنه،سخت نگیر.

نذر کردم گر ازین غم به در آیم روزی،در میکده شادان و غزل خوان...

تو نبودی من چیکار میکردم؟!

جهان دار مکافات است...

به خاطر تمام صمیمت های بیجایی که با انسان های بیجا داشتم از ...

نگین از آرمی های عزیز بخاطر آخر آهنگ معذرت میخوام

بخاطر اینکه صدا نداره معذرت میخوام. . . . #موتور_سوار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط