دو کلمه

دو کلمه
حرف حساب
باهات
دارم...✌

@دوست-دارم💚 💚 💚
دیدگاه ها (۳)

با خنده ی بازیکنامونخندیدیمبا ناراحتیشـونگریه کردیمتو تکتک ب...

اووو😂

خیلی وختاباختیم@ناامید-نشدیم💪 خیلی وختاکمر تیممون و شکستن@خم...

خدا پاشو من چند سالی باهاتحرف دارم...🪽🖤

ادیت خودم .

وقتی برا کلمه دوست دارم الکی ذوق کردم گاییده شد.)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط