چه قانون ناعادلانه ای!
چه قانون ناعادلانه ای!
برای شروع یک رابطه
هردوطرف باید بخواهند
اما..........
برای تمام شدنش
همین که یک نفر بخواهد کافیست
برای شروع یک رابطه
هردوطرف باید بخواهند
اما..........
برای تمام شدنش
همین که یک نفر بخواهد کافیست
- ۱.۲k
- ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط