از چی بگم برات

از چی بگم برات
انتظار داری چه چیزی از جیب من دراد
بجز کاغذ سفید پاره
خب آره رفیق
حرف توشه
ولی با خودکار سفید...
دیدگاه ها (۱)

توام مثه منی توام کم درد نداریدرد اصلیت اینه که تو همدرد ندا...

صدای خالیه توصدای خنده هاتوزمین خیسه خیسهخانومم..

هیچوقت نزازآدمای دورو ورت سوارت شن

خب آقا تبریک نمیگم_از enfp شدم intp🗿🗿بعد کل شبو با کوپی حرف ...

وقتی دوستت داشت ولی …p11

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط