آقا دمش گرم با این آهنگش به به یاس یا yas

آقا دمش گرم با این آهنگش به به یاس یا yas
دیدگاه ها (۲)

بیل و آلبا لطفا آزادم کنیدددد

از اینا همیشه تو کلاس هست خخخخخخ

ببخشید اون موقع نیومد خخخخ

خخخخخخ

این هر کی هست دمش گرم وای من خششششش.......

پاسخ یک مداح با غیرت به خر مذهبی های تندرو

بسوزین سلطنت طلبا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط