بپا حالتو نگیرم!!!

بپا حالتو نگیرم!!!
دیدگاه ها (۲)

جوری رفتار نمیکنم که تو خوشت بیاد.

سفارشتندادم که بخوامتحویلت بگیرم.

قایقت می شوم،بادبانم باش،بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند، مرد...

فک کردنم نمی بینیمولی خبر نداشتنهم آب زیادی زلالههم ماهیاشبا...

آرتور حقیقتا خواهر دافی داری بپا کورتیس ندزدتش_

فک کنم سر قبرم هم گل نگیرم🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط