خیلی حس عجیبیه، اینکه بدونی یک نفر هست که بهت فکر میکنه،
خیلی حس عجیبیه، اینکه بدونی یک نفر هست که بهت فکر میکنه، و یک نفر هست که دوستت داره. این حس، انگار وجود آدم رو، برای خودش هم عزیز و دوست داشتنی میکنه …
- ۵.۲k
- ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط