متأسفانه این ارمی رو کشتن ....اخه چجوری دلتون اومده بی رح

متأسفانه این ارمی رو کشتن ....اخه چجوری دلتون اومده بی رحما...😭😭😭
دیدگاه ها (۱۰)

گوه خوردم به قران ببخشید🫢

فععععک نکنم صدای جیمین باشه😂

این آخرین کنسرت بی تی اس قبل سربازی بوده😭😭

❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

جناب جئون رو مشاهده میکنین که قصد کشتن ارمی هارو داره..🙏🏻💘

چطور دلتون میاد به این فرشته هیت بدین بی رحما؟؟؟؟🥲#کیم_نامجو...

ازخدا چجوری با این جیگر رمان خشن می‌نویسید دلتون میاد آخه نگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط