تکس بزارم! چجوری باشه!

تکس بزارم! چجوری باشه!
دیدگاه ها (۱۵)

می‌نویسم به یاد تو که رفتی و دیگه نیستی رفتی و تنها چیزی که ...

ه‍‌ر ب‍‌ار خ‍‌بر فوت‍‌ی رو م‍‌یشن‍‌ومج‍‌مله یک‍‌ی از رف‍‌یقا...

😞مثلا برا یه پست بزارید نسبت به حستون🙂💞

😞آهنگ یا شعر بخونید برام

یادم رفته بود چجوری پست بزارم🗿🗿

بزارم پروفم همین بمونه یا بزارم جیمین باشه؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط