آســمــان هــم از نــالــه هــا مــے بــارد

آســمــان هــم از نــالــه هــا مــے بــارد
واے بــه حــال آنــان کــه حــتــے
خــم بــه ابــرو نــیــارنــد

دیدگاه ها (۱)

حرف زدنمون...شنبه...

فقط صداش فقط حرفاش ❤

میـدونم همه چیزو میدونستم و ریسک کردم لامصب بدون صدات زندگی ...

💁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط